بسکتبالیست شهرداری کاشان:

عامل اصلی پیروزی ما برابر دانشگاه آزاد پارکت شدن سالن بود

خالقی فر گفت: عامل اصلی پیروزی تیم ما برابر دانشگاه آزاد پارکت شدن سالن بازی شهرداری کاشان بود.

عامل اصلی پیروزی ما برابر دانشگاه آزاد  پارکت شدن سالن بودمحمد خالقی فر بازیکن تیم بسکتبال شهرداری کاشان پس از پیروزی تیمش برابر دانشگاه آزاد به خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ابتدای شروع لیگ برتر،کف پوش سالن بازی شهرداری کاشان مشکل داشت اما یک هفته ای است که کف آن را پارکت کردند و به نظرم عامل برتری ما برابر دانشگاه ازاد پارکت کردن سالن بود.

خالقی فر افزود: تیم ما به علت نداشتن سالن مناسب همیشه در خارج از خانه نتیجه می گرفت اما با درست شدن این کف پوش ها اوضاع تیم بهتر شده است.من به شخصه در این سالن جدید دیگر زانو درد ندارم و بهتر از قبل تمریناتم را پیگیری می کنم.

به بازیکنان خارجی احتیاج نداریم

بازیکن شهرداری کاشان ادامه داد:تصورم این است که تیم دیگر به بازیکنان خارجی احتیاجی ندارند زیراکه بازیکنان ایرانی به خصوص جوانان به خودباوری رسیدند و می توانند بهترین عملکرد را در لیگ داشته باشند.

حواشی به اتمام رسید

تیم شهرداری کاشان مدتی در حواشی به سر می برد که شامل مسائل مالی و رفتارهای بازیکنان می شد اما اکنون این حواشی به پایان رسیده و تیم شهرداری کاشان اکنون در بهترین شرایط قرار گرفته است.

صالحی بهترین تعویض ها را انجام داد

خالقی فر درباره سرمربی تیمش عنوان کرد:صالحی پیش از بازی با دانشگاه آزاد، آنالیزهایی را درباره این تیم انجام داده بود بنابراین توانستیم برابر این تیم دفاع خوبی داشته باشیم البته تعویض های به موقع یکی دیگر از علت های پیروزی ما در این دیدار بود.

بازیکن خارجی جدید دانشگاه آزاد معمولی است

بسکتبالیست شهرداری کاشان درباره بازیکن خارجی جدید دانشگاه آزاد عنوان کرد:به نظرم گارد راسی که دانشگاه آزاد به تازگی جذب کرده است معمولی بازی می کند البته شاید هنوز نتوانسته خودش را با شرایط تیم دانشگاه آزاد وفق بدهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار