کرمانشاه؛

استار تاپ محیطی برای تخصصی سازی اشتغال در کارافرینی

پیش رویداد سومین استارتاپ تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پیش رویداد سومین استارتاپ تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی با همکاری دانشگاه رازی و به میزبانی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

، این رویداد با حضور مدیران موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی و دانشگاه رازی، مديران گروه ها، اساتید کارآفرینی و دانشجویان برگزار شد.
 
این برنامه با هدف فراهم کردن فضایی مناسب جهت ارائه ایده ها و طرح های دانشجویان برگزار شد و دانشجويان و صاحبان ایده، طبق روال معمول استارتاپ ها، در 60 ثانیه طرح و ایده ی خود را برای داوران و حاضران ارایه دادند.

مهدی طلایی مدیر برگزاری رویداد استارتاپ دانشگاه رازی در این مراسم گفت: استارتاپ محیطی برای تخصصی سازی اشتغال در حیطه کار آفرینی است وجایی است که موقعیت توسعه را برای آنان که دغدغه مند و داری ایده هستند فراهم می کند.

طلایی بال بیان اینکه امروزه اقتصاد و اشتغال دغدغه اصلی جوانان و خانواده هاست، گفت: استارتاپ فرصت اشتغال را برای جوانان فراهم  می کند.

وی افزود: پتانسیل بالای گردشگری استان کرمانشاه، دانشگاه رازی را بر این داشت که استارتاپی با عنوان گردشگری برگزار کند تا بتوانیم برای ارتقای گردشگری و جذب توریست در استان گامی برداشته باشیم.

طلایی ادامه داد: امروزه گردشگری یک صنعت است که می تواند نقشی موثر در چرخاندن چرخ های اقتصاد استان داشته باشد.

در پایان به ایده های برتر جوایری اهدا شد.

 سومین رویداد استارتاپ دانشگاه رازی با رویکرد گردشگری 18 تا 20 اسفند برگزار می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.