مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

اقتدار انقلاب‌اسلامی از مجاهدت شهداست نه مذاکره با آمریکا

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:مسئولان بدانند عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست نه برجام و مذاکره با آمریکا.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه در یادواره ۲۷ شهید روحانی شهرستان ارومیه که در سالن اجتماعات اداره برق آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانیکه در جامعه ولایت فقیه و فرهنگ زینبی حاکم باشد جوامع غربی جرئت تخطی در آن کشور‌ها را ندارند.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم از مسائل و مشکلاتی که در جامعه و کشور موجود است با خبر بوده و از عملکرد مسئولان دولت ناراضی هستند، ولی همواره حساب جان نثاران انقلاب را ا. ز. این بی کفایتی‌ها جدا می‌دانند.

رضایی با اشاره به سخن مشهور امام خمینی (ره) که فرمود: ه اند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد تصریح کرد: برای جاودانه ماندن انقلاب اسلامی در تمامی ادوار تاریخ نباید فاصله‌ای با رهبری داشته باشیم.

مسئول امور روحانیون نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بعضی از مسئولان در تمامی سخنرانی‌های خود عزت این کشور را از برجام و مذاکره با آمریکا می‌دانستند بفرمایند این مذاکرات چه دستاوردهایی برای کشور داشته؟ آیا غیر از این است که عرق ملی زیر سوال رفته است؟ مسئولان بدانند عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست نه برجام و مذاکره با آمریکا.

وی ادامه داد: روحانیت واسطه مردم و رهبری بوده و باید با امانتداری کامل مطالبات رهبری را به گوش مردم و مسئولان جامعه برسانند تا بتوانند به این مطالبات جامه عمل بپوشانند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: مسئولان و کارگزاران حکومتی زمانی می‌توانند به تمام عملکردهایشان فخر فروشی کنند که تمام اموراتشان صرف خدمت به مستضعفان جامعه کرده باشند نه برجام و املاک و حقوق‌های نجومی و مواردی مشابه به آن.

وی با تاکید بر وظیفه خطیر روحانیت بیان کرد: وظیفه‌ی خطیری که روحانیت امروز دارند این است که بتوانند سخنان و وصیت نامه‌های شهدارا در پشت تریبون‌های نماز جمعه و تکایا و هیئات مذهبی برای مسئولین باز خوانی کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.