همدان؛

کاشت درخت در راهدارخانه های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: به مناسبت هفته درختکاری در راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی-رفاهی استان درخت کاشته می شود.

کاشت درخت در راهدارخانه های استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری گفت: به مناسبت هفته درختکاری گونه های مختلف از انواع درختهایی که نیاز به آبیاری زیاد نداشته باشند  در راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی-رفاهی استان همدان کاشته می شود.

 رودباری در مراسم پاکسازی حریم راه ها گفت: همچنین اصله نهال در راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی-رفاهی استان همدان کاشته شده است .

وی افزود: کاشت نهال در راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی-رفاهی علاوه بر نشاط روحی رانندگان، در کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی تردد موثر است.

وی تصریح کرد: ایجاد فضای سبز در اطراف جاده ها خستگی رانندگان و نیز حوادث جاده ای را کاهش می دهد ضمن آنکه وجود حاشیه سبز به عنوان مانع و بادشکن در مسیر ریزگردها و شنهای بیابانی عمل می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: قلع و قمع تابلوهای غیر مجاز‌، منظر آرایی‌، شستشوی علائم و تابلوهای ایمنی‌، زیباسازی مبلمان جاده‌ای‌، شانه‌سازی‌، لکه‌گیری رویه راه‌ها‌، ‌نگهداری از ابنیه و تونل‌ها‌، حذف اختلاف سطح در جاده‌ها‌، ریزش‌برداری از حریم راه‌ها از جمله عملیات مستمر راهداران در آستانه ایام نوروز است.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.