ساری،

پایان شستشوهای خانگی تا 25 اسفند

شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از شهروندان خواست شستشوهای خود را تا پایان 25 اسفند به پایان برسانند.

مجید عبدالهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در گفگتو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در روزهای تعطیل و با افزایش حضور مسافران در روستاهای مازندران؛ مصرف آب در روستاهای استان افزایش می یابد.

وی افزود: مشترکان آب روستایی در راستای جلوگیری از قطع یا افت فشار آب در روزهای پایانی سال بر صرفه جویی در مصرف آب شرب، تمامی شستشوها و نظافت منازل خود را تا پایان 25 اسفند به پایان برسانند.

عبدالهی گفت: برای صرفه جویی در مصرف آب از مشترکان می‌خواهیم در صورت امکان برای شستشوهای پایان سال از آب غیرشرب استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با بیان اینکه بسیاری از روستاهای مازندران مقصد گردشگری است و هرسال تعداد فراوانی از گردشگران در ایام نوروز به روستاهای استان سفر می کنند، افزود: در این روزها مصرف آب به شدت افزایش یافته و ممکن است تاسیسات موجود پاسخگوی نیاز مصرف آب نباشد بنابراین از مشترکان و مسافران انتظار می‌رود با صرفه جویی در مصرف آب، در خدمات رسانی همراه باشند.

عبدالهی درباره برنامه‌ ریزی انجام شده در راستای جلوگیری از قطع احتمالی آب در روزهای تعطیل، گفت: علاوه بر شناسایی منابع تامین آب کمکی، تجهیزات مورد نیاز همانند الکتروپمپ های یدکی و دیزل ژنراتور به تعداد مورد نیاز آماده به کارگیری در مواقع ضروری است.

وی از آماده باش واحدهای کشیک نوروزی و اکیپ‌های اتفاقات و تانکرهای سیار به صورت شبانه روزی در همه شهرستان‌ها خبر داد و افزود: این واحدهای امدادی آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران به ویژه در هنگام ایجاد حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار