سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛

ارومیه به عنوان شهر نمونه برندسازی انتخاب شد

شهر ارومیه یکی از ۵ شهر هوشمند کشور به عنوان شهری برای بررسی برندسازی توسط کشور هلند انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛میرعلی محمدی اظهار داشت: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه در سمینار و کارگاه آموزشی تخصصی شهرهای آینده و برندسازی شهرها که در تاریخ 27 تا 29 بهمن ماه در پردیس دانشگاه تهران واقع در جزیره کیش برگزار شد شرکت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: در این کارگاه که در مدت سه روز با حضور پروفسور (دی یونگ) که از دانشگاه (دلف) به عنوان مدرس کارگاه برپا شد شاخص‌های لازم برای برنامه‌ریزی و توسعه شهرهای آینده و برندسازی شهری را مورد بحث قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هوشمندسازی شهرها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهرهای آینده محسوب می‌شود در افتتاحیه این سمینار آموزشی و تخصصی، شهر ارومیه به عنوان یکی از 5 شهر هوشمند به عنوان پایلوت انتخاب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: در مدت برگزاری این کارگاه همواره شهر ارومیه به عنوان نمونه‌ای از شهرهای مورد بررسی برای برندسازی شهری مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد با حضور متخصصان در امور شهرسازی و برندسازی شهری از کشور هلند برای برگزاری کارگاه ویژه در شهر ارومیه توسط دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه و شهر داری ارومیه برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.