رشت؛

اجرای کنسرت موسیقی گیلکی در نوروز 96

ناصر وحدتی نوروز ٩٦ در رودسر می خواند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از اجرای کنسرت موسیقی نواحی گروه گیل و آمارد همزمان با فرارسیدن ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
 
علی فلاح رنجبر افزود : با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری نغمه های بیجارهای لیش ، گروه موسیقی نواحی گیل و آمارد به سرپرستی ناصر وحدتی ، ٧ فروردین ٩٦ در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر کنسرت اجراء خواهند کرد.
 
وی گفت : استاد وحدتی سال ١٣٢٦ در سیاهکل متولد و از کودکی به خوانندگی و موسیقی محلی روی آورد و علاقمندی وی به موسیقی محلی تا جایی بود که توانست در مدت ٤٠ سال تلاش و پشتکار ، اشعار - ترانه ها و ملودی های محلی را گردآوری و با همکاری گروه های موسیقی شمشال و گیل و آمارد ، بیش از ٨٠ کنسرت محلی در ایران - آلمان - ایتالیا - ارمنستان - کرواسی - روسیه اجراء کند. 
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ادامه داد : در این کنسرت ، استاد وحدتی با همکاری گروه خود ، قطعات لیلی - زرنگیس - رعنا - دوستی - اهه بگو - باغ محتشم - لیلی لیلی - بهار گنده واش - دیلمان - کونوس کله - ای خان باجی را اجراء خواهد کرد.
 
فلاح رنجبر تصریح کرد : این کنسرت دوشنبه ٧ فروردین ٩٦ در دوسانس ١٨/٣٠ تا  ٢٠ و ٢١ تا  ٢٢/٣٠ در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت به سامانه فروش بلیت ایران کنسرت  www.iranconcert.com مراجعه کنند.  
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.