«همسکوت» منتشر شد

مجموعه شعر «همسکوت» اثر سعید سکاکی منتشر شد.

سعید سکاکی، شاعر در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب خود گفت: اولین مجموعه شعرم با عنوان «همسکوت» منتشر شد. کار انتشار این مجموعه شعرم را انتشارات فصل پنجم برعهده داشت. این اثر 36 غزل را در برمی گیرد.

وی افزود: در مجموعه شعرم با عنوان « همسکوت » مضامین مختلف شعری دیده می‌شود از جمله این مضامین اشعار آیینی، عاشقانه و اجتماعی است. این اثرم قرار است در یکشنبه هفته آینده رونمایی شود.مراسم رونمایی آن ساعت چهار و نیم تا شش بعد از ظهر در مرکز تبادل کتاب برگزار خواهد شد.

گفتنی‌است؛ سعید سکاکی، شاعری است که اغلب آثارش او را غزلسرا معرفی می کنند،وی 12 مهرماه 1373 در نیشابور متولد شد.

این شاعر فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد مدیرت کسب و کار (MBA) دانشگاه صنعتی شریف است. در سال 1392 نخستین غزلش را با مطلع  "مثل کشتی های در گرداب سرگردان تو / می کِشی یا می کُشی ؟ اِعراب سرگردان تو" سرود که بازخورد های مثبت این غزل و بازنشر مکررش در فضای مجازی و همچنین انتشار آن در ماهنامه ی صبح نیشابور، به زودی او را به عنوان یک استعداد نوظهور در شعر نیشابور و خراسان معرفی کرد.
 
تجربه‌ی دبیری کانون شعر و ادب دانشگاه صنعتی امیرکبیر و آشنایی با فاضل نظری و عبدالجبار کاکایی و همچنین پیوند دوستی و هم‌دیاری او و علیرضا بدیع نیز بهانه‌ی آغاز حضور او در جلسات شعر تهران شد.

از شاعران مورد پسند سعید سکاکی که او خود را بیش از هر شاعری متاثر از آن‌ها می‌داند می‌توان به سعدی، طالب آملی، بیدل دهلوی و صائب تبریزی، اشاره کرد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار