همدان؛

توسعه حوزه بهداشت و درمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کبودراهنگ تشکیل شد.

توسعه حوزه بهداشت و درمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندار شهرستان کبودرهنگ در کارگروه سلامت و امنیت غذایی اعلام کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و پیگیری‌های دکتر موسویبهار رئیس دانشگاه، شاهد توسعه مباحث تخصصی در حوزه بهداشت و درمان هستیم و با تدبیر دولت یازدهم و پیگیری دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دستاوردهای بسیاری در حوزه سلامت کسب شده است.

احسان قنبری نکته برجسته دولت یازدهم را ارائه خدمات در حوزه سلامت عنوان کرد و افزود:: با وجود برخی مشکلات در خصوص پرداخت به متخصصان و غیر متحصصان، اقدامات خوبی انجام شده که شایسته قدردانی است و مشکل پرداخت مطالبات با تدابیر انجام شده بخوبی رفع شود.

وی با اشاره به افق خوب پیش روی حوزه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ، گفت: بیش از دو هزار مترمربع پروژه در حوزههای مختلف بهداشتی _ درمانی و فوریتهای پزشکی وجود دارد و امید است شاهد توسعه و رونق در حوزه توسعه شهرستان باشیم.

فرماندار کبودراهنگ تأکید کرد که خدمات درمانی، آتشنشانی و دیگر موارد در غار علیصدر در نظر گرفته شود و مسئولان غار علیصدر هماهنگیهای لازم را در این موضوع داشته باشد.

وی یادآور شد که بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کبودراهنگ، 78 تختخوابی است که به دلیل کوچک بودن فضای فیزیکی برخی خدمات در این بیمارستان انجام نمیشود و انتظار میرود تجهیزات و موارد مورد نیاز تأمین شود که مراجعات مردم شهرستان به مرکز استان را بیش از پیش کاهش دهد.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.