همدان؛

افتتاح طرح های عمرانی با اعتبار 45 میلیارد تومان

فرماندار كبودراهنگ گفت: 205 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر امسال با اعتبار 45 میلیارد تومان در شهرستان کبودراهنگ افتتاح خواهد شد.

افتتاح طرح های عمرانی با اعتبار 45 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان قنبری با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی گوناگونی امسال در دهه فجربه بهره‌ برداری خواهد رسید افزود: 205 پروژه با اعتباری بیش از 45 میلیارد تومان و 10 پروژه با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی می شود.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه پروژه‌های صد درصد قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شوند، یادآورشد: قبل از افتتاح پروژه، تمام طرح های اعلام شده توسط نهادهای مربوطه مورد بررسی و بازدید قرار خواهند گرفت.

وی به برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: یک‌هزار و 800 برنامه توسط کمیته‌های 17گانه ستاد دهه فجر شهرستان کبودراهنگ انجام خواهد شد.

قنبری به نوآوری در اجرای ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: مدنظر است امسال برنامه ها بشکلی اجرا شود که ارزش‌ها ی انقلاب اسلامی در آن حفظ شود.

وی اظهار کرد: کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه، دیدار با امام جمعه و... از مهمترین برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.