کرمانشاه؛

همکاری سمن ها برای رفع مشکلات اجتماعی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: سمن ها با توجه به نقش ویژه خود می توانند با اجرای برنامه ها سهم موثری در رفع مشکلات مردم در مناطق حاشیه نشین ایفا کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین باباجانی افزود: مدیریت و مجموعه استانداری همواره به همکاری سمن ها در حل مشکلات اجتماعی و فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای توسعه بخش های مختلف اعتقاد ویژه دارد و دفتر امور اجتماعی برنامه های خود را تدوین و اجرایی کرده است.
 
سیاوش امیری معاون مدیر کل دفتر مور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز گفت: در سال گذشته و امسال دفتر امور اجتماعی استانداری در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی برای کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری سمن ها در محلات هاشیه نشین تلاش ویژه ای داشت که خوشبختانه دستاوردهای خوبی در این زمینه حاصل شد.
 
سیاوش امیری افزود: در سالجاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال و با همکاری 10 سازمان مردم نهاد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، خودکشی، طلاق و مفاسد اجتماعی برنامه های خود را اجرایی و دنبال کردیم و قصد همکاری هر چه بیشتر با سمن ها به منظور کاهش بیشتر آسیب های اجتماعی در سال 96 را داریم.
 
وی افزود: در 10 استان کشور از جمله استان کرمانشاه اولویت های کاری و طرح تقسیم ملی کار برای مقابله جدی تر با آسیب های اجتماعی شکل گرفته اند و در این راستا 17 میلیارد ریال اعتبار برای انجام این مهم در نظر گرفته شده است.
 
امیری از تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار به کاهش آسیب های اجتماعی در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: اقدامات و برنامه های لازم با همکاری و مشارکت سمن ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان به ویژه مناطق حاشیه نشین بکار گرفته شده و نگاه استان در راستای تقویت سازمان های مردم نهاد برای اجرای برنامه هاست.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.