قزوین؛

اجرای طرح آرامش بهاری از ۲۶ اسفند

طرح آرامش بهاری از ۲۶ اسفند در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: این طرح با مجموعه برنامه‌های خدماتی، رفاهی، فرهنگی و مذهبی برای مسافران نوروزی بقاع متبرکه تا ۱۵ فروردین برگزار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام غلامرضا عادل، این طرح در ۹۰ امامزاده شاخص استان انجام می‌شود.

وی هدف از برگزاری این طرح را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات عید نوروز، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی میان هموطنان در عید نوروز، خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در میان زائران بقاع و اماکن متبرکه بیان کرد.

وی در ادامه از برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان شاخص مجری طرح آرامش بهاری استان قزوین خبر داد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های عفاف و حجاب، پرسمان دینی، مشاوره، همه واقف باشیم، کودکان، پاسخ به مسائل شرعی و نمایشگاه است.

حجت الاسلام عادل همچنین با اشاره به آماده سازی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای پذیرایی از مسافران نوروزی گفت : اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی از قبیل برنامه‌های عبادی و ادعیه، قرائت دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه حضرت زهرا (س) در این مراسم صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین در ایام نوروز تمامی بقاع متبرکه استان به صورت شبانه روزی دایر و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی خواهد بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار