سردار اوصانلو:

رزمندگان شمالغرب آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند

فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:رزمندگان شمالغرب آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در یادواره بزرگداشت شهدای بدر و خیبر و شهدای شمالغرب کشور در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه، ضمن تقدیر از تلاش‌های رزمندگان در مرزهای شمالغرب کشور، اظهار داشت: امروز رزمندگان شمالغرب با همان روحیه دوران دفاع‌مقدس توانسته‌اند دشمنان را به زانو درآورده و امنیت منطقه را ثبات بخسند.

وی افزود: این امنیت و ایستادگی بنا بر فرمان و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پایدار خواهد بود و رزمندگان در این مسیر ایستادگی هرگز عقب نمی‌نشینند.

فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: نیروهای قرارگاه حمزه(ع) ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اعم از گروهک‌های بدبخت فریب‌خورده و تکفیری‌های تغذیه‌شده از سوی سعودی و صهیونیسم بلایی بر سرشان می‌آورند و که آرزوی نیل تا فرات و عراق تا شام را به گور ببرند.

وی در خصوص خصوصیت‌های شهدا، اظهار داشت: شجاعت‌شان برگرفته از روحیه انقلابی بود و محافظه‌کاری در بین آن‌ها جای نداشت. برای فرمان ولایت جان می دادند، از پیروزی‌هایی که به‌دست می‌آوردند پله‌ای برای پیروزی‌های دیگر می‌ساختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.