ایالت ماساچوست نیز به مخالفان فرمان ترامپ پیوست

دادستان کل ماساچوست نيز به اقدام حقوقی عليه فرمان ترامپ ملحق شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستان کل ایالت ماساچوست نیز روز پنجشنبه اعلام کرد به اقدام حقوقی ایالت واشنگتن علیه فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخصوص ممنوعیت سفر به این کشور ملحق می شود.
 
آسوشیتدپرس نیز گزارش داد اقدامات حقوقی علیه فرمان مهاجرتی جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه شدت گرفت به طوری که ایالت واشنگتن اعلام کرد تلاش خود را برای متوقف کردن این فرمان اجرایی جدید ازسر می گیرد.
 
تلاش ها علیه فرمان مهاجرتی ترامپ یک روز پس از آن شدت گرفت که ایالت هاوایی اقدام حقوقی علیه این فرمان جدید را آغاز کرد.
 
بر این اساس باب فرگوسن دادستان کل ایالت واشنگتن گفت از ایالت های اورگان و نیویورک نیز درخواست شده است به اقدام حقوقی وی علیه فرمان جدید ترامپ ملحق شوند.
 
واشنگتن نخستین ایالتی بود که از فرمان اولیه ترامپ درمورد ممنوعیت سفر اتباع برخی کشورها شکایت کرد و منجر به این شد که قاضی جیمز روبارت در سیاتل حکم توقف اجرای این فرمان را در سراسر آمریکا صادر کند.
 
فرگوسن افزود از قاضی روبارت درخواست خواهد کرد طی حکمی اعلام کند حکم اولیه وی علیه فرمان مهاجرتی نخست ترامپ درمورد فرمان جدید او نیز اجرا می شود. در فرمان اجرایی جدید ترامپ صدور روادید جدید برای اتباع شش کشور اسلامی سومالی، ایران، سوریه، سودان، لیبی و یمن ممنوع شده است.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار