سرمربی فوتبال ساحلی ژاپن: ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های جهان است

در آستانه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و ژاپن در نیمه نهایی قهرمانی آسیا، سرمربی تیم ملی ژاپن ایران را یکی از قدرتمندترین تیم‌های جهان توصیف کرد.


امروز (جمعه) در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ در مالزی تیم ملی کشورمان مقابل ژاپن به میدان خواهد رفت.
مندس مارسلو سر مربی ژاپن درباره تیم ایران گفت: ایران تیم بسیار با تجربه‌ای است. اما خیلی خوب است که با یکی از قوی‌ترین تیم‌ها بازی خواهیم کرد و این مسابقه برای همه ما مهم است، زیرا بلیط جام جهانی مطرح است. این مسابقه هم برای ما و هم برای آن‌ها بازی سختی خواهد بود، اما ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

مارسلو که در برابر امارات از تاکتیک "پاورپلی " بهره برد گفت: ممکن است در بازی با ایران درباره استفاده از این تاکتیک بازنگری کند و از تیمش خواسته تمام توان خود را به کار ببندند و از تجربه روبرو شدن با یکی از برترین تیم‌های جهان لذت ببرند.

او گفت: پاورپلی علاوه بر حسنش خطراتی نیز دارد. با استفاده از این تاکتیک هم ما و هم حریفان می‌توانند گل بزنند. بسیار مایه تاسف بود که مقابل امارات وقتی شروع به استفاده از این تاکتیک کردیم گل خوردیم. اما برای مقابله با حریفان باید خطر کرد.

گفتنی است سه تیم اول این مسابقات جواز حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ باهاما را دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار