یاسوج؛

کاهش 69 درصدی سرقت مسلحانه در استان

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شمار سرقت مسلحانه در سال جاری در این استان نسبت به پارسال 69 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  سردار مهدی انصاری در نشست خبری با خبرنگاران بدون اشاره به آمار، افزود: تلاش شبانه روزی نیروی پلیس در استان موجب شده آمار موجود در همه شاخص‌ها افزایش یابد. 

وی ادامه داد: در یک سال گذشته شمار نزاع‌های دسته جمعی 29 درصد، فردی 44 درصد، قتل 27 درصد و تصادفات فوتی در استان با کاهش هفت درصدی رو به رو بوده است. 

انصاری گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا در یک سال گذشته موفق شدند افزون بر 260 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای ارتباطی استان کشف کنند که نسبت به پارسال 36 درصد افزایش یافته است. 

وی افزود: افزون بر چهار هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر دریک سال گذشته در مناطق مختلف استان کشف شد که نسب به سال گذشته حدود هفت درصد رشد داشته است. 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه آیین چهارشنبه آخر سال را میراث فرهنگی دانست که در گذر زمان به سوی آسیب اجتماعی سوق داده شده است. 

سردار مهدی انصاری گفت که نیروی انتظامی با قدرت با هنجار شکنان آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی می‌کند. 

وی تاکید کرد که افرادی که در این روز هنجارشکنی کنند تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس خواهند بود. 

انصاری ضمن تأکید بر آمادگی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت شهروندان در آخرین چهارشنبه آخر سال، گفت که برنامه ریزی‌های لازم توسط نیروی انتظامی در این زمینه صورت گرفته است. 

وی خاطر نشان کرد که پلیس با ورود به فروشگاه‌های توزیع کننده مواد محترقه ضمن جمع آوری با عاملان توزیع برخورد خواهد کرد. 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت که تمهیدات لازم برای تأمین امنیت شهروندان و گردشگران در مناطق مختلف استان اندیشیده شده است. 

انصاری تأمین امنیت را اولویت اصلی نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی ذکر کرد و تاکید کرد که به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم را به هر شکلی خدشه دار کند. 

وی از همکاری تنگاتنگ اصحاب رسانه در یک سال گذشته با نیروی انتظامی تجلیل کرد و افزود: همچنان خواهان ایفای نقش آگاهی بخشی، انتشار اخبار واقعی و رعایت قانون توسط رسانه‌ها هستیم. 



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.