همدان؛

همدان در پرداخت تسهیلات و عقد قراردادها رتبه مطلوبی ندارد

استاندار همدان گفت: رتبه استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات و عقد قراردادها مطلوب نیست.

همدان در پرداخت تسهیلات و عقد قراردادها رتبه مطلوبی نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تسهیلات اشتغال‌زایی و حمایت از واحدهای تولیدی باید با سهولت و به امید برگشت پرداخت شود چرا که رتبه استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات و عقد قراردادها مطلوب نیست.

وی اشتغال و سرمایه‌گذاری را خدمتی بزرگ دانست و افزود: ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری موجب سربلندی مسئولان می‌شود.

استاندار همدان ادامه داد: استان همدان در اجرای طرح ها و رفع موانع تولیدی حرکت های چشمگیری داشته است اما در پرداخت تسهیلات و عقد قراردادها رضایت بخش نیست که حمایت بیشتر بانک ها را می طلبد.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه اولین پرواز هوایی همدان - تهران 25 اسفند ماه عملیاتی می شود، اظهار داشت: هنوز از مسافران برای پرواز ثبت‌نام به عمل نیامده است.

وی اضافه کرد: از اوایل اردیبهشت ماه سال 96 نیز سوت قطار در همدان به صدا در می آید.

این مسئول با بیان اینکه همدان در مسیر توسعه قرار گرفته است افزود: امیدواریم شاهد توسعه هر چه بیشتر باشیم و موانع پیش‌روی تولید و اشتغال در استان برداشته شود.

استاندار همدان با اشاره به نامه رئیس جمهوری به وزیر کشور گفت: بر اساس نامه‌ای که از سوی رئیس جمهور خطاب به وزیر کشور به دستم رسیده، رئیس جمهور از اجرای طرح های عمرانی در استان همدان قدردانی کرده است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در این نامه رئیس جمهوری خواستار سفر به همدان در زمان افتتاح پروژه راه ‌آهن همدان - تهران شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.