همدان؛

افتتاح طرح های کشاورزی با 61 میلیارد تومان اعتبار در استان

رئیس جهاد کشاورزی استان از افتتاح ۷۴ طرح کشاورزی با 61 میلیارد تومان اعتبار در استان خبر داد.

افتتاح طرح های کشاورزی با 61 میلیارد تومان اعتبار در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منصور رضوانی جلال اظهار داشت: این طرح ها زمینه اشتغال‌زایی برای هزار و 88 نفر را در شهرستان‌های استان همدان فراهم می کند.

وی افزود: اعتبارات این پروژه‌ها از سه بخش تسهیلات بانکی، آورده متقاضی و اعتبارات دولتی تامین شده است.

رضوانی جلال ادامه داد: طرح‌های کشاورزی در حوزه‌های آب و خاک، تولیدات دامی، شیلات، تولیدات گیاهی و صنایع تبدیلی است.

وی اظهار داشت: در بخش آب و خاک 38 طرح به ارزش 55 هزار و 250 میلیون ریال و اشتغالزایی 826 نفر در استان همدان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش تولیدات دامی 15 پروژه آماده بهره‌برداری است که برای 80 نفر اشتغال‌زایی داشته و 132 هزار میلیون ریال برای آنها هزینه شده است بیان کرد: در بخش شیلات سه طرح با 16 نفر اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری 47 هزار میلیون ریالی دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه 13 گلخانه با مساحت 70 هزار و 205 مترمربع دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: این گلخانه‌ها برای 50 نفر اشتغال‌زایی داشته و 47 هزار میلیون ریال نیز برای آنها سرمایه‌گذاری شده است.

رضوانی جلال با اشاره به اینکه 5 واحد صنایع تبدیلی با ظرفیت 733 هزار تن دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: بهره‌برداری از این واحدها برای 116 نفر اشتغال‌زایی داشته و 370 هزار میلیون ریال برای اجرای آنها سرمایه‌گذاری شده است.


انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.