ارومیه؛

کشف کامیون حامل ۶۷ گونی البسه خارجی در آذربایجان غربی

کامیونی با ۶۷ گونی البسه خارجی در آذربایجان غربی کشف و به پرداخت دو میلیارد ریال محکوم شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمد اقوامی، از محکومیت بیش ازدومیلیارد و 200 ریال برای قاچاق البسه در استان خبر داد و اظهار داشت: دربازرسی از یک کامیون عبوری تعداد 67 گونی انواع البسه خارجی قاچاق کشف ومراتب به تعزیرات حکومتی اعلام شد.

وی افزود: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز، متهم پرونده راعلاوه برضبط کالا به نفع دولت به پرداخت 2 میلیارد و 215 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

4600 قطعه جانبی گوشی تلفن همراه در میاندوآب کشف شد

مدیر کل تعزیرات حوکتی آذربایجان غربی با بیان اینکه 4 هزار و 600 قطعه انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه خارجی در شهرستان میاندوآب کشف شد اظهار کرد: مراتب آن به تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب اعلام شد و شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز، متهم پرونده را علاوه برضبط کالا، به پرداخت 825 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

200 طاقه پارچه خارجی قاچاق در مهاباد کشف شد

اقوامی خاطر نشان کرد: بر حسب گزارش مأمورین انتظامی استان آذربایجان غربی در پی کسب اخبار واطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز و ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور، در ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو مقدار 200 طاقه پارچه خارجی کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی مهاباد ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: گزارش رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز با توجه به دفاعیات بلاوجه متهم، حکم به ضبط کالا و پرداخت 600 میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد.

کشف و ضبط 23 گونی پوشاک خارجی در مهاباد

وی افزود: بر حسب گزارش مأمورین انتظامی استان در ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو 23 گونی پوشاک خارجی کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی مهاباد ارجاع شد.

اقوامی بیان کرد: بر اساس گزارش رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز با توجه به دفاعیات بلاوجه متهم حکم به ضبط کالا و پرداخت بیش از 540 میلیون ریال جزای نقدی صادر شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.