سی وپنجمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز هزار و 66 دانش آموزدختر کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی شهرستان بهمئی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ در آئینی با حضور مردم ؛مسئولان ودانش آموزان برگزیده قرآن-عترت ونماز پس از زیارت گلزارمطهر شهدای گمنام و راهپیمایی قرآنی درسطح شهرلیکک مسابقات قرآن –عترت و نماز دانش آموزان دختر استان آغاز شد.

امام جمعه لیکک در آئین آغازین این مسابقات گفت:برایند وراهبرد رویداد بزرگ قرآنی ترویج آموزه های قرآنی وسنت پیشوایان دینی –امربه معروف ونهی از منکر است ورسیدن به آرامش است.

حجت الاسلام محمد یوسف افروغی گفت: برترین نتیجه این جشنواره فرهنگسازی قرآن-عترت ونماز است.

وی گفت:مشکل جامعه امروزی ناآرامی ودغدغه فکری و روحی است وتمسک به قرآن واهل بیت با ترویج صحیح آن باعث آرامش می شود.

امام جمعه لیکک گفت: استفاده مطلوب از فضای مجازی،ارتباط با مسجد به عنوان سنگر معنوی،احترام به پدر و مادر و توجه به فرهنگ شهید وشهادت مهمترین مواردی است که باید مورد توجه جوانان ونوجوانان قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان هم گفت:علاوه بر برگزاری مسابقات محافل انس با قرآن،برنامه های اردویی،زیارتی و آشنایی با طبیعت شهرستان بهمئی برای دانش آموزان برگزار می شود.

اردشیر یاری افزود: یکی از آموزه های قرآن میزان قسط وعدل است که باید مربیان وداوران مواظب باشند تا با نهایت عدالت با دانش آموزان قرآنی برخورد شود.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان هم گفت:در این مسابقات هزار و66 دانش آموز دختر از ۱۳ منطقه و شهرستان استان شرکت دارند.

سید بهاءالدین ملک حسینی گفت:پس از3 روز رقابت ۲۱۶ نفر در ۱۲ رشته به عنوان برگزیده انتخاب و رتبه های اول به تعداد ۷۲ نفر به مرحله کشوری اعزام می شوند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.