اصفهان؛

استفاده از 100 نفر همیار پلیس برای ارائه خدمات به مسافران در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز افراد به مسافرت می‌روند، برای ارائه خدمات به مسافران از 100 نفر همیار پلیس در اصفهان استفاده خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رضا رضایی  امروز در آخرین نشست خبری نیروی انتظامی در سال 95 اظهار کرد: شعار ترافیکی نوروز 96 پلیس راهور «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی این پلیس از 25 اسفند 95 آغاز و تا 20 فروردین 96 ادامه خواهد داشت، افزود: امیدواریم با رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی ایام خوش و بدون حادثه‌ای را در این ایام شاهد باشیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در رابطه با نصب دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر اصفهان، تأکید کرد: با نصب این دوربین‌ها شاهد کاهش تخلفات سرعت غیرمجاز و توقف روی خطوط گذر عبور عابران پیاده در اصفهان خواهیم بود؛ تعداد این دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر اصفهان 44 عدد هستند که از 10 روز پیش تخلفات رانندگان اصفهانی را به ثبت می‌رسانند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلف ورود موتورسیکلت سواران در بزرگراه‌های شهری اصفهان راه‌اندازی شده‌اند، اظهار کرد: بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی و شهید آقابابایی به دوربین‌های ثبت تخلفات موتور سیکلت سواران مجهز شده‌اند.

وی در رابطه با انتقال خودروهای متخلف توسط خودروهای جرثقیل‌دار پلیس، بیان کرد: پیامک مرتبط مبنی بر انتقال خودروی متخلف به پارکینگ برای مالک ارسال می‌شود اما در برخی از اوقات به دلیل اینکه تعویض پلاک و مالکیت خودرو توسط رانندگان انجام ‌نشده این پیامک‌ها به دست فرد خریدار جدید خودرو نمی‌رسند که باید این رانندگان برای انتقال سند مالکیت در اولین زمان ممکن اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در رابطه با طرح‌های نوروزی 96 پلیس راهور و استفاده از ظرفیت همیاران پلیس، عنوان کرد: همزمان با آغاز رزمایش استانی طرح نوروزی 96، رژه همیاران پلیس را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز دو دستگاه اتوبوس همیار پلیس در سطح شهر تردد خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه در این ایام افراد به مسافرت می‌روند، برای ارائه خدمات به مسافران از 100 نفر همیار پلیس در اصفهان استفاده خواهد شد.

سرهنگ رضایی توصیه پلیس راهور به شهروندان اصفهانی را این‌گونه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: درخواست داریم تا شهروندان اصفهانی هر چه قدر که می‌توانند از خودروهای شخصی کمتر و به‌ جای آن از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی استفاده کنند تا شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پایان تصریح کرد: به دستور فرمانده انتظامی استان اصفهان 100 مأمور جدید به پلیس راهور برای ساماندهی به ترافیک شهری در ایام پایانی سال اضافه شده‌اند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.