اصفهان؛

اجرای 60 برنامه در هفته نیروی انتظامی در اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از اجرای 60 برنامه ویژه هفته نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رحمت الله مهرانفر  در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد این نیرو و به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: در هفته نیروی انتظامی از نهم لغایت پانزدهم مهرماه برنامه های متنوعی در اردستان اجرا می شود.
وی با بیان این که شعار این هفته ، همه با هم برای امنیت و آرامش است تصریح کرد: این برنامه ها شامل برگزاری کلاسهای آموزشی، فرهنگی، دینی ، اجتماعی و امنیتی است و نیز اجرای رژه یگان های موتوری در سطح شهرستان، حضور پرسنل ناجا در نمازجمعه و سخنرانی در پیش از خطبه ها را خواهیم داشت.
وی هم چنین اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان، دیدار با 15خانواده معظم شهدا ناجا، تجلیل از کارکنان، فرماندهان، اصناف، شهروندان نمونه و برگزاری نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از دیگر برنامه های هفته ناجا در اردستان ذکر کرد.
فرمانده انتظامی اردستان گفت: اولویت امسال نیروی انتظامی تشکیل قرارگاه جهادی آموزش درون و برون سازمانی به مردم، تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ ، ارتقا امنیت سلامت اجتماعی و اخلاقی جامعه . کاهش تلفات سوانح و حوادث جاده ای است.
سرهنگ مهرانفر افزود: در هفته نیروی انتظامی اقدام ها و خدمات به صورت مضاعف در اختیار مردم قرار داده شده و آزادسازی خودروهای موتوری توقیفی صورت می گیرد.
وی هم چنین از برنامه ریزی لازم برای ایام سوگواری محرم خبر داد و گفت: با تشکیل همیاران پلیس محرم برای ایجاد نظم و انضباط در مسیر حرکت دسته های عزاداری اقدام های لازم صورت گرفته است.
مهرانفر از مردم خواست ضمن رعایت حرمت ماه مبارک محرم نسبت به همکاری با ماموران انتظامی و رعایت موارد ایمنی زمینه عزاداری و هر چه بهتربرگزاری این مراسم ها را فراهم سازند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: برقراری امنیت و آرامش در این شهرستان با پراکندگی گسترده جز با حمایت و همکاری مردم و مسئولان و رعایت مسائل امنیتی امکان پذیر نخواهد بود لذا از همه اقشار تقاضای همکاری و مساعدت داریم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار