اطلاعات مربوط به شنود مکالمات ترامپ به کنگره می رود

شون اسپايسر گفت وزارت دادگستری، اطلاعات مربوط به شنود مکالمات ترامپ را به کنگره می فرستد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد ترامپ حقوق ریاست جمهوری اش را صرف کارهای خیریه می کند.
 
شون اسپایسر در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: از وزارت دادگستری خواسته شده است تا اطلاعات مربوط به شنود مکالمات رئیس جمهور ترامپ در زمان رقابتهای انتخاباتی را به کنگره بفرستد.
 
رئیس جمهور ترامپ در پیام توئیتری خود به صراحت گفته است که شنود مکالمه تلفنی رخ داده است. بحثهای زیادی در این خصوص رخ داده است.
 
رئیس جمهور ترامپ به صراحت گفته که شنود مکالمات تلفنی رخ داده است. کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان و سنا در حال بررسی این مسئله است و گزارش خود را ارائه خواهد کرد.
 
در چند ماه گذشته رسانه های خبری مختلف، گزارشهای متعددی منتشر کرده اند مبنی بر اینکه در زمان رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری سال دو هزار و شانزده از سامانه های مختلف پایش اطلاعاتی استفاده شده است.
 
از منظر کاخ سفید، گزارشهای بسیار زیادی وجود دارد که در زمان انتخابات ریاست جمهوری دو هزار و شانزده، پایشهای اطلاعاتی بسیار گسترده ای رخ داده است.
 
مجلس نمایندگان و سنا باید به همه اطلاعات و اسناد نگاه کنند و اظهارنظر پیش از بررسی این اسناد و مدارک، اقدامی نسنجیده خواهد بود.
 
باید کمی صبر کرد و به آنها اجازه داد تا همه اسناد را بررسی کنند و سپس به جمع بندی برسند. وی در ادامه افزود: رئیس جمهور ترامپ قصد دارد تا پایان سال حقوق خود را ببخشد.
 
ایشان از شما خواسته است تا کمک کنید مشخص شود این پول برای چه منظوری هزینه شود. ما به رسانه ها اجازه می دهیم تا مشخص کنند که این پول کجا صرف شود.
 
او همانطور که به مردم آمریکا قول داده است می خوهد پول خودش را صرف کارهای خیریه کند و مشتاق است شما به ایشان کمک کنید تا مشخص شود این پول به کجا داده شود. این کار بسیار فوق العاده خواهد بود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار