کشف 142 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف 142 کیلو موادمخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

کشف 142 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلحبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احسانعلی آذر پودینه فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جا به جایی مواد مخدر با استفاده از چند دستگاه موتور سیکلت در "دهانه مالکان " و تحویل آن به خودروهای تیزو توسط قاچاقچیان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت . 

سرهنگ آذر پودینه افزود: بلافاصله چند اکیپ مجهز از ماموران به منطقه مورد نظر اعزام و پس از پایش دقیق منطقه، چند دستگاه موتور سیکلت سوداگران را در ابتدای دهانه مالکان شناسایی کردند . 

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کردند ولی با توجه به آتش پر حجم پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود، با استفاده از تاریکی شب و ارتفاعات منطقه از صحنه متواری شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه در پاکسازی از منطقه مقدار 142 کیلو تریاک که در زیر بوته ها پنهان شده بود کشف شد افزود: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان با جدیت ادامه دارد. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار