کشف بیش از 495 کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف 495 کیلو و 680 گرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف بیش از 495 کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ غلامرضا اربابی گفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مسلح قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه تویوتا از محور های مواصلاتی خاش را دارند که ماموران انتظامی این شهرستان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی خاش با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی، روز گذشته محل تردد خودرو قاچاقچیان را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند، تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی خودرو حامل مواد، به این خودرو دستور ایست داده که قاچاقچیان مسلح، بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به تیراندازی کردند. 

اربابی گفت: قاچاقچیان پس از مواجهه با آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد با استفاده از تاریکی شب و ارتفاعات از صحنه متواری شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی، 495 کیلو 680 گرم تریاک کشف کردند تصریح کرد:بلافاصله مامورین با اجرای طرح مهار با همکاری ماموران انتظامی سیب سوران 5 نفر از قاچاقچیان را در ارتفاعات شهرستان دستگیر کردند . 

سرهنگ اربابی  افزود: قاچاقچیان تعداد یک قبضه اسلحه کلاش، و مهمات مربوطه کشف و در این رابطه دو دستگاه خودرو تویوتا نیز توقیف شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار