اردبیل؛

مشارکت بیش از 4 هزار نفر از نیروهای پلیس در طرح نوروزی

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: بیش از 4 هزار نفر از نیروهای پلیس استان اردبیل در طرح نوروزی مشارکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی از برنامه‌ریزی نیروی انتظامی استان اردبیل برای اجرای طرح نوروزی خبر داد و اظهار کرد: بیش از 4 هزار نفر از نیروهای پلیس در طرح نوروزی مشارکت خواهند کرد و نیز 41 ایستگاه نوروزی پلیس به ایستگاههای نوروزی پلیس در اردبیل اضافه شده است.

وی از کاهش 4 درصدی کل جرایم در استان اردبیل نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: نیروی انتظامی استان اردبیل در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم اقدامات راهبردی و اساسی را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به سیاستهای اقتصاد مقاومتی و نقش نیروی انتظامی در این زمینه اظهار کرد: ارزش کشف کالای قاچاق در استان اردبیل 375 میلیارد ریال بوده که این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

سردار عبدی از جمع‌آوری 700 نفر معتاد در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه کمپ ترک اعتیاد در اردبیل راه‌اندازی شده است که افراد معتاد برای ترک و درمان به این مراکز معرفی و انتقال داده شده‌اند.

وی از کاهش 11 درصدی سرقت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: استان اردبیل یکی از استانهای امن کشور است که وقوع جرایم نیز در این استان به حداقل میزان خود رسیده است.

سردار عبدی با بیان اینکه قتل نیز در استان اردبیل نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است، افزود: این مورد در سال گذشته 20 مورد بود که امسال به 17 مورد رسیده است.

وی بیان کرد: میانگین عملیاتهای روزانه پلیس در رابطه با تماسهای 110 حدود 566 مورد در روز بوده و 50 درصد تماسهای مردم با سامانه پلیس 110 منجر به عملیات شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.