آغاز طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه نوروز ۹۶ در دشتی

سرپرست دامپزشکی شهرستان دشتی از آغاز طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز ۹۶ در شهرستان دشتی توسط اکیپ‌های ثابت و سیار آغاز شد.

آغاز طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه نوروز ۹۶ در دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد ایزدی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی این اداره در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های نظارتی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر اقدام به اجرای طرح کشیک و تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در سطح شهرستان می‌کنند.

وی افزود: در سال جاری توسط کارشناسان این اداره بر بیش از سه میلیون و  ۱۰۰ هزار کیلوگرم انواع مواد خام دامی شامل مرغ، تخم مرغ، ماهی، گوشت قرمز، میگو و شیر در سردخانه‌ها، فروشگاه‌ها و خودروهای ویژه حمل، نظارت بهداشتی انجام شده است که تعداد کل بازدید های نظارتی بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مورد بوده است.

ایزدی بیان کرد: در این بازدیدها هزار و ۲۴۲ کیلوگرم مواد خام دامی به علت عدم امکان مصرف معدوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود مواد خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت ارگانهای نظارتی تهیه کنند و مخصوصا از خرید مرغ زنده خارج از زنجیره کشتارگاهی پرهیز کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با دامپزشکی کارشناسان این شبکه را از طریق شماره تماس ۳۵۳۲۲۹۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.