اردبیل؛

ساعات کار گمرک و پایانه مرزی بیله سوار افزایش می یابد

مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری اردبیل گفت: ساعات کار گمرک و پایانه مرزی بیله سوار افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هوشنگ شهبازی در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 10هزار نفر از طریق گمرک و پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند افزود: امسال پیش بینی می شود حضور مسافران ایرانی برای تردد از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار در تعطیلات نوروزی 4برابر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در 11ماهه امسال بیش از 770هزار مسافر از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند افزود: از 25 اسفندماهسال جاری ساعات کاری گمرک و پایانه مرزی بیله سوار 3 ساعت افزایش خواهد یافت .

مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری اردبیل تصریح کرد: استفاده از گیت پرداخت الکترونیکی جهت تسهیل در ارائه خدمات به مسافران در پایانه مرزی، ایجاد مسیر تردد ویژه و مسیر سبز برای فعالان اقتصادی و تجار در گمرک، ایجاد مسیر اختصاصی برای خودروهای سواری و اتوبوس ناوگان حمل و نقل و تهیه بنرها و بروشورها و نقشه محلهای اقامتگاهها و مسیرهای تردد و نصب توصیه های ایمنی مسافران و تشریح خدمات رفاهی و خدماتی و روان سازی و نظم دهی به فعالیتها از جمله اقداماتی است که توسط ستاد خدمات سفر شهرستان جهت استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای افزایش ضریب امنیت و تسهیل روند ارائه خدمات گیت های هوشمند در پایانه مرزی بیله سوار افزایش یافته است گفت: استفاده از سیستم های هوشمند ضریب خطای انسانی را کاهش داده است و ارائه خدمات به مسافران و نوبت دهی با نظم و هماهنگی خاصی انجام خواهد شد.

وی افزود: هماهنگی هایی صورت گرفته است و استفاده و بکارگیری از خودروهای ساماندهی شده در قالب طرح افزایش خواهد یافت و با رانندگان خودروهای پلاک شخصی و افرادی که به هر نحوی خارج از چهارچوب قانون اقدام به حملمسافران اتباع آذری می کنند در هر نقطه از کشور برخورد می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.