تعهد یکساله مراکز بیمه‌ای برای ارائه خدمات به فرهنگیان/ فعالیت9 هزار مرکز در سال گذشته

معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت 9 هزار مرکز درمانی در سال گذشته گفت: تعهدات بیمه فرهنگیان تا پایان شهریور 96 ادامه می‌یابد.

اکبر حاجیلو معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان اظهار داشت : با توجه به اینکه تعهدات بیمه‌‌ای و درمانی یکساله بوده بنابراین از اول مهر 95 تا 31شهریور 96 تغییری در روند ارائه خدمات حاصل نشده و بنابر تعهدات موجود فعالیتها تداوم می‌یابد.
 
وی ادامه داد: طی یکی دوماه گذشته تاخیری در روند پرداخت تعهدات درمانی وجود داشت که در صدد رفع هر چه زودتر این مسئله هستیم.
 
معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته (94-95) 9 هزار مرکز برای ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان در نظر گرفته شد. البته برخی از مطب‌ها لغو قرارداد داشتند اما ازاول مهرماه 120 درمانگاه اختصاصی فرهنگیان به مراکز ارائه دهنده‌ خدمات بازگشتند.
 
حاجیلو بیان کرد: در نظر داریم شرکتهای طرف قرارداد مراکز افزایش یابند اما فعلا با توجه به تعهدات یکساله مذکور روند ارائه خدمات در دستور کار است.
 
وی تصریح کرد: خدمات ناباروری نیز برای فرهنگیان در نظرگرفته شده بود و همچنان هم این خدمت برای آنها ادامه می‌یابد.
 
معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد مراکز درمانی تحت پوشش بیمه مشابه سال گذشته است یادآور شد: بهترین شرایط برای ارائه خدمات به گونه‌ای است که مرکزارائه دهنده خدمات درمانی تعهدات مالی را همزمان انجام دهند و نیازی به پیگیری‌های فرهنگیان برای وصول مبلغ بیمه نباشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.