چهارشنبه آخر سال کم حادثه در خراسان جنوبی + تصاویر

در چهارشنبه آخر سال، 6 نفر در استان خراسان جنوبی مصدوم شدند که 5 نفر در بیرجند و 1 نفر در فردوس بود.

علی دلخروشان مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامی مصدومین چهارشنبه آخر سال مرد و بین سنین 17 تا 28 سال بودند که از این تعداد سه نفر به وسیله کارشناسان اورژانس  در محل درمان شده و یک نفر به بیمارستان منتقل شد و دو نفر نیز با وسیله شخصی به بخش های اورژانس بیمارستانی مراجعه کردند .
چهارشنبه آخر سال کم حادثه در خراسان جنوبی + تصاویر
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی افزود: بیشتر آسیب ها به صورت سوختگی، پارگی و بریدگی در نواحی چشم و دست و ناشی از ترقه و آتش بود.
چهارشنبه آخر سال کم حادثه در خراسان جنوبی + تصاویر
دلخروشان بیان داشت :در یک حادثه رانندگی و بی احتیاطی در محل برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال واقع در شوکت آباد بیرجند ، دو جوان دچار مصدومیت و شکستگی اندام شدند که پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.
چهارشنبه آخر سال کم حادثه در خراسان جنوبی + تصاویر
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی افزود: شب گذشته اورژانس استان با بهره گیری از 60 پایگاه اورژانس 115 و 67 دستگاه آمبولانس  اورژانس ، یک اتوبوس آمبولانس ،2دستگاه خودروی فرماندهی عملیات و 200 کارشناس فوریت های پزشکی و با آماده باش کامل بخش های اورژانس بیمارستانی به شهروندان خدمات رسانی کرد.

به گفته دلخروشان سال گذشته 15 نفر در آخرین چهارشنبه سال  در استان دچار مصدومیت شده بودند که امسال با تعامل موثر نهادهای امدادی و انتظامی، اقدامات فرهنگی اصحاب رسانه وآموزش های ارائه شده موجب افزایش آگاهی مردم  و در نتیجه موجب کاهش میزان حوادث و خسارت های جانی و مالی در چهارشنبه پایان سال شد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.