اردبیل؛

گزارش 22 مورد مصدومیت ناشی از مواد محترقه در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ۲۲ مورد مصدومیت ناشی از استفاده از مواد محترقه در اردبیل رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی در حاشیه بازدید از بیمارستان فاطمی اردبیل اظهار کرد: امسال با هماهنگیهای انجام شده با نیروهای امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان در این حوزهخوشبختانه تلفات جانی جدی در اردبیل نداشتیم اما 3 مورد مصدومیت شدید در سطح استان گزارش شده است.

وی بابیان اینکه 2 مورد ازمصدومیتهای شدید در اردبیل و یک مورد در مشگین‌شهر بوده است، گفت:‌22 مورد مصدومیت ناشی از استفاده از مواد محترقه در اردبیلتا الان رخ داده که به جز این مورد بقیه مواردمصدومیت به صورت سرپایی و مداوای سطحی درمان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل وضعیت مصدومیتها و حوادث امسال چهارشنبه آخر سال امسال را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مناسب ارزیابی کرد و افزود:با حضور نیروهای انتطامی، امدادی،آتش‌نشانی و سایر دستگاههای متولی در این زمینهو ملاحظه مردم در رعایت ایمنی امسال شاهد کاهش حوادث و مصدومیتها در اردبیل بودیم.

عتباتی با قدردانی از شهروندان و خانواده‌هاو نیروهای امدادرسان،انتظامی،اورژانس و آتش‌نشانی بیان کرد: با تلاشهای این نیروها و نیز نهادهای مختلف در زمینه اطلاع‌رسانی از تبعات استفاده از مواد محترقه غیراستاندارد و دست‌ساز و به ویژه خانواده‌ها در کنترل و آگاهی‌دهی به فرزندان این امر میسر شده و تلفات در اردبیل کاهش یافته است.

وی با اشاره به کشفیات انواع مواد محترقه در اردبیل تصریح کرد: امسال کشفیات بسیار کلان و بزرگی در این زمینه در اردبیل انجام و محموله‌های بزرگ مواد محترقه در استان کشف و ضبط شدهکه هماهنگی و تمهیدات اتخاذ شدهاز ناحیه دادستانی و مراجع قضایی بهنیروهای انتظامی ویگانهای مربوطه ابلاغ شده بود که این امر تاثیر بسزایی در کاهش تلفات و حوادث امسال داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.