مؤلفه‌های ماندگاری در بازار رقابت مخابرات چیست؟

معاون تجاری شرکت مخابرات ارزش‌گذاری برای مشتری از مؤلفه‌های ماندگاری در بازار رقابتی دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛صادقی آرانی معاون تجاری شرکت مخابرات، در گردهمایی مدیران با بیان این مطلب که با  ورود به بازار رقابتی می‌توانیم با تولید انبوه و ارائه خدمات باقیمت ارزان و مناسب، همچنان حرف اول را بزنیم عنوان کرد: ارزش‌گذاری برای مشتری نیز یکی دیگر از مؤلفه‌های ماندگاری در بازار رقابتی است وسرعت و کیفیت، ازجمله ارزش‌هایی است که باید در تمام بخش‌های شرکت بر آن تأکید و رعایت شود.
 
آرانی تاکید کرد: "در حال حاضر در دنیا به‌جای اشغال سرزمین‌ها، تمرکز بر تصاحب سهم بازار است. البته منظور از بازار، بازار رقابتی است؛ در حال حاضر بازار ICT کشور نیز با سرعت به سمت رقابتی‌تر شدن پیش می‌رود که این امر مسئولیت شرکت را سنگین‌تر می‌سازد."
 
 این مقام مسئول ادامه داد:سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت ها، یکی از جنبه‌های توجه به‌سرعت است و بحث کیفیت نیز در دنیای حرفه‌ای دیگر حل‌شده و اساساً مطرح نمی‌شود که یکی از نمودهای آن در کنگره بارسلون بود.
 
 عاون تجاری شرکت مخابرات در پایان خاطر نشان کرد: "امروزه در سطح بین‌الملل زیرساختمیسیونرهای قرن15و 16، تبدیل به بازاریاب شده‌اند و به‌طور جدی میزان بهره‌مندی از سهم بازار، تعیین‌کننده قدرت کشورهاست."
 
 
 منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار