تبریز؛

حضور حداکثری و صیانت از آرای مردم دو وظیفه اصلی مجریان انتخابات است

فرماندار شهرستان بستان آباد گفت:امانتداری از آرای مردم و ایجاد زمینه برای حضور پرشور مردم در انتخابات دو وظیفه اصلی مجریان انتخابات ومسئولان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی درهمایش دهیاران شهرستان بااشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در عرصه های داخلی و بین المللی وظیفه مجریان انتخابات را سنگین توصیف کرد وگفت: ایجاد زمینه برای حضور حداکثری و صیانت از آرای مردم دو وظیفه اصلی مجریان انتخابات است.
 
وی همچنین از کمک بیش از 220 میلیارد ریالی دولت به دهیاریهای شهرستان در طول دولت یازدهم اشاره کرد وگفت: اعتبارات پرداختی به دهیاریهای شهرستان دردولت یازدهم در مقایسه با گذشته بیش از 11 برابر افزایش یافته است.
 
شکوهی در ادامه توانمند سازی روستاها و ایجاد فرصت های اشتغال و تولید را در روستاها ضروری برشمرد وتاکید کرد: یکی از وظایف اصلی دهیاران شناسایی ومعرفی پتانسیلهای موجود درهرروستا برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار ومولد درروستاهاست.
 
وی دراین رابطه ادامه داد: یکی از مشکلاتی که امروزه در مناطق روستایی با آن مواجهیم پایین بودن سطح درآمد و بهره وری پایین در بخش تولید است که دهیاران باید برای علاج این مشکل با جدیت وارد میدان عمل شوند.
 
فرماندار بستان آباد مشکلات زیست محیطی در روستاها راهم یاد آورشد وگفت: دفع غیر اصولی فاضلاب و پسماندها و زباله های خانگی در برخی روستاها سلامت وبهداشت عمومی را تهدیدمی کند که آمادگی داریم با همکاری دهیاریها برای حل این مشکلات و حفظ سلامت وبهداشت در روستاها اقدامات اساسی را انجام دهیم.
 
شکوهی در پایان توجه به بخش فرهنگ در روستاهاراهم ضروری برشمرد وگفت: افزایش اماکن فرهنگی مانند کتابخانه ها و سالنهای ورزشی در روستاها جزو اولویتهای اصلی دولت برای توسعه مناطق روستایی است که دهیاران در این بخش نیز باید باهمه توان و پتانسیل موجود اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار