اردبیل؛

از فعالیت احزاب سیاسی در چهارچوب قانون حمایت می کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: از فعالیت احزاب سیاسی در چهارچوب قانون حمایت می کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری دردهمین نشست دبیران احزاب، گروه های سیاسی و اصناف استاناردبیل با اشاره به نقش احزاب سیاسی در جلب و ارتقاء مشارکت عمومی مردم در انتخابات و ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی،خواستار فعالیت پر رنگ گروه های سیاسی و احزاب استان در تقویت شور و شوق انتخاباتی شد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، هدف اصلی احزاب سیاسی در کنار رقابت های انتخاباتی کاندیداهای مورد حمایت احزاب است.

وی با بیان اینکه دولت همواره از فعالیت های احزاب سیاسی در چهارچوب قانون حمایت می کند، بر مشارکت جدی و حضور احزاب سیاسی در دیگر فعالیت های سیاسی استان نیز تاکید کرد و گفت: فعالیت احزاب در انتخابات به اوج خود می رسد و این تلاش ها در دیگر مناسبت های سیاسی، اجتماعی نیز تدوارم یابد.

ماریا موسوی دبیرستاد انتخابات استان اردبیل نیز گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری سالم، امن و باشکوه و شور و نشاط انتخابات اندیشیده شده است .

وی در خصوص تقویم اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: براساس برنامه زمان بندی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، آگهی ثبت نام از داوطلبان، به وسیله کلیه فرمانداران و بخشداران در استان، منتشر شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.