اردبیل؛

توزیع 120 تن میوه شب عید در شهرستان بیله سوار

فرماندار بیله سوار از توزیع 120 تن میوه شب عید از سوی تعاون روستایی در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم در بازید از مراکز توزیع میوه شب عید گفت: امسال میوه درجه یک اعم از سیب و پرتقال در دست کم 10محل در سطح شهرستان توزیع می شود و هیچ مشکلی برای تامین بازار میوه شب عید نداریم چرا که تولید و ذخیره‌سازی سیب و پرتقال به اندازه کافی انجام شده است.

وی افزود: سه محل در شهر بیله سوار و دو محل در شهر جعفرآباد و روستاهای بابک، گوگ تپه، شورگل، روح کندی، انجیرلو میوه شب عید توزیع می شود.

حلیم افزود: براساس مصوب تنظیم بازار 60 تن سیب و پرتقال داخلی و خارجی جمعا 120تن از طریق ستاد تنظیم بازارمصوب شده است و در صورت نیاز میزان ذخیره‌سازی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و شکایتی به سامانه 124 ستاد نظارت بازرسی استان اطلاع دهند گفت: مراکز اقامتی و بین راهی، رستوران ها، دست فروشان و فروشگاه هایی بزرگی که مواد غذایی می فروشند، به علت ارتباط مستقیم با سلامت مردم باید به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرند و در صورت نیاز پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

حسن زاده سرپرست تعاون روستایی شهرستان بیله سوار نیز گفت: براساس مصوبه کمیته راهبردی ستاد تنظیم بازار پرتقال درجه یک وارداتی کیلویی 3 هزار و 900 تومان و سیب کیلویی 3 هزار و 200 تومان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی این مراکز تقلیل پیدا می کنند و مراکز کشیک متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار