ساری،

آماده بودن سدهای مازندران برای بازدید مسافرین نوروزی

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران گفت: سدهای مازندران برای بازدید مسافرین نوروزی مهیا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد ابراهیم یخکشی با بیان اهمیت گردشگری آبی و استقبال مردم از گذراندن اوقات فراغت در مجاورت تأسیسات و مجاری آبی افزود: شرایط طبیعی و جغرافیایی استان به گونه ای است که مسافرین تمایل زیادی به بازدید از تأسیسات آبی از خود نشان می دهند .

وی با تشریح برنامه ها و اقدامات زیر ساختی گردشگری آبی تأسیسات این شرکت گفت: در مازندران هم اکنون 10 سد در دست بهره برداری وجود دارد که این شرکت با انتخاب مشاور و انجام مطالعات به دنبال توسعه زیر ساخت های گردشگری در مجاورت این تأسیسات است.

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران افزود: برای محیط پیرامونی رودخانه ها و چشمه ها نیز اقدامات خوبی در سال های اخیر شروع شد و تاکنون با همکاری شهرداریهای شش شهرستان طرح هایی در بازه شهری اجرا شده است .

یخکشی از سدهای شهید رجایی، البرز، عباس آباد و میجران به عنوان مهمترین سدها از بعد گردشگری یاد کرد و گفت: این سدها سالانه پذیرای چند میلیون مسافر هستند.

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در پایان با تأکید بر اختصاص بخشهایی از این تأسیسات برای بازدید عمومی، از مسافرین خواست به رعایت قوانین و مقررات مربوطه به ویژه حفظ این تأسیسات و رعایت مسائل زیست محیطی توجه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.