اردبیل؛

بیش از 8 هزار وام بانکی در استان اردبیل مشمول بخشودگی جرایم شد

استاندار اردبیل گفت: بیش از 8 هزار فقره تسهیلات بانکی زیر یک میلیارد ریال در این استان مشمول بخشودگی جرایم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل افزود: بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی زیز یک میلیارد ریال یکی از مصوبات خوب دولت و مجلس است که بمنظور حمایت از مردم و بخصوص واحدهای تولیدی در کشور صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی فرصت بسیار مناسبی است برای مردم و صاحبان واحدهای تولیدی که بتوانند بدهی خود را تسویه کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: بخشودگی جرایم تا 14 فروردین ماه مهلت دارد و در صورت امکان می توان آن را تمدید کرد.

خدابخش افزود: تمام بانک های استان غیر از بانک رفاه کارگران و ملت بخشنامه مربوط به بخشودگی جرایم زیر یک میلیارد ریال را اجرا می کنند و تنها این دو بانک اقدام به اعمال مصوبه نکردند که باید آنها هم مصوبه مربوط را اجرا کنند.

وی در زمینه اعمال معافیت مالیات برای کالاهای صادراتی گفت: بر اساس مصوبه دولت از صادرات کالا مالیاتی اخذ نمی شود و دولت می خواهد با این مصوبه از صادرکنندگان حمایت کند.

خدابخش افزایش اقلام جدید برای صادرات در گمرک اردبیل را ضروری دانست و افزود: برخی از اقلام و کالاهای صادراتی مجوز صادرات از گمرک اردبیل را ندارند که لازم است این اقلام و کالاها مصوب و برای اخذ مجوز صادراتی آن اقدام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.