حمیدرضا گلشن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یاد افشین یداللهی تا ابد زنده خواهد ماند

افشین یداللهی ترانه‌سرایی بود که تحول عظیمی در ترانه‌های عارفانه، عاشقانه و اجتماعی بوجود آورد و از او گفتن خیلی سخت است.

یاد افشین یداللهی تا ابد زنده خواهد ماندحمیدرضا گلشن خواننده عرصه موسیقی در خصوص احساس خود نسبت به درگذشت افشین یداللهی در گفتگو با خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فاجعه بزرگ را به خانواده محترم دکتر افشین یداللهی و مردم مهربان و شاعر دوستم تسلیت عرض می‌کنم.

گلشن تصریح کرد:افشین عزیز ترانه‌سرایی بود که تحول عظیمی در ترانه‌های عارفانه، عاشقانه و اجتماعی بوجود آورد و از او گفتن خیلی سخت است دکتر یداللهی یک انسان چند بعدی بوده به گونه‌ای که در روانپزشکی، ترانه‌سرایی، نوازندگی و خوانندگی پویا بود.
 
گلشن خواننده آهنگ «غزل بارون» با اشاره به خصوصیات اخلاقی و شخصیتی این شاعر اظهار داشت: افشین یداللهی در خانواده‌ای با اصالت زندگی کرد.متاسفانه چند سال قبل مادر او به رحمت خدا رفت و امسال خودش.اما یادش در قلب من و دوستدارانش تا ابد زنده خواهد ماند. 

حمیدرضا گلشن درمورد همکاری خود با دکتر افشین یداللهی اظهار داشت:من افتخار خواندن چند اثر از افشین عزیز را داشتم حتی یک بار از او درخواست کردم آهنگ زمستون (شاعر:سعید دبیری) را با هم همخوانی کنیم و در نهایت هارمونی زیبایی بین صدای من و آقای یداللهی شکل گرفت و پس از اجرای این اثر مردم استقبال خوبی از خودشان نشان دادند.  

گلشن در پایان عنوان کرد: در آخر کلامم دوست دارم دو بیت از ترانه‌ای را که از آثار افشین عزیزم بود را تقدیم مردمم کنم:
 
دارم میرم دلم تنگه پریشونه نمیتونه/ اره طاقت نمیاره دلم پیش تو میمونه /همیشه فرصتم کم بود واسه موندن واسه رفتن/ خداحافظ به تو گفتن چقدر سخته برای من.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار