آلبوم «معجزه» بهنام صفوی فردا منتشر می‌شود + آنونس

«معجزه» بهنام صفوی فردا در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.

بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از انتشار آلبوم «معجزه» در هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

این مجموعه به تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده تهیه شده و از سوی شرکت پخش دنیای هنر، روانه بازار خواهد شد. صفوی در این آلبوم سیزده قطعه‌ را آماده کرده است.

بهروز صفاریان، افشین یداللهی، روزبه بمانی، معین راهبر، مهران عباسی، مریم اسدی، محمد کاظمی و بهنام کریمی برخی از چهره‌هایی هستند که در «معجزه» با صفوی همکاری داشته‌اند. 

پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی منتشرکننده آلبوم صفوی، در خصوص آلبوم «معجزه» عنوان کرد: آلبوم در حال حاضر در مرحله میکس و مسترینگ است تا بعد از آن آماده پخش شود و به طور حتم تا قبل از کنسرت تهران منتشر خواهد شد.
  
وی ادامه داد: تنظیم و آهنگسازی بیشتر کارها توسط خودش انجام شده است و بحث فنی این اثر بر عهده بهروز صفاریان بوده است. تور جدید کنسرت‌های او هم بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

گفتنی است که این خواننده قرار است، 31 اردیبهشت در دو سانس اولین کنسرت آلبوم «معجزه» را برگزار کند و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه برود.


لینک دانلود

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار