همدان؛

جشن میلاد حضرت زهرا (س) در 1200 مسجد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در ۳ هزار نقطه از مساجد، مراکز فرهنگی و هیئت‌های استان همدان خبر داد.

در 1200 مسجد جشن میلاد حضرت زهرا (س) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی گفت: همزمان با ایام نوروز جشن میلاد حضرت فاطمه(س) نیز در مساجد و حسینیه‌های این استان برگزار می شود.

وی از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در 3 هزار نقطه از مساجد، مراکز فرهنگی و هیئت‌های استان همدان خبر داد و یادآور شد: در 1200 مسجد جشن میلاد حضرت فاطمه برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: جایگاهی که اسلام به مقام زن می دهد در هیچ مکتب و دینی نیست لذا باید زن مسلمان از حضرت فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند و قدر خودشان را بدانند.

حجت الاسلام دشتکی اظهار داشت: دختران و مادران جامعه اسلامی وقتی شخصیتی مثل حضرت فاطمه زهرا (س) دارند حیف است که این الگوی کامل را فراموش کند و از الگوهای پوشالی زنان غربی استفاده کنند.

وی گفت: بهترين الگو براي زنان امروزي در زمينه هاي علم و دانش، حجاب و حيا، ازدواج و معيارهاي انتخاب شوهر، فنون شوهرداري و تربيت فرزند، كمك به اقتصاد خانواده، حضور زن در عرصه اجتماع و سياست و سخنوري است.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.