همدان؛

بزرگترین سفره هفت‌سین در پیاده‌ راه بوعلی

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: بزرگترین سفره هفت‌سین در پیاده‌ راه بوعلی شهر همدان پهن می‌شود.

بزرگترین سفره هفت‌سین در پیاده‌ راه بوعلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد قدیمی با اعلام این خبر از افتتاح ستاد اسکان و تسهیلات مسافران نوروزی و برگزاری برنامه‌های ویژه برای ایام عید خبر داد و افزود: مجتمع عین‌القضات همدانی محل ستاد اسکان و تسهیلات مسافران نوروزی در حوزه معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری است و همه نمایندگان دستگاه‌ها در این محل مستقر می‌شوند .

وی در ادامه گفت: مجتمع عین‌القضات که محل ستاد اسکان و تسهیلا مسافران در نوروز 96 است، 26 اسفند آغاز به‌کار می‌کند و در ایام نوروز علما و مخاخر شهر همدان به گردشگران معرفی می‌شوند.

قدیمی با اشاره به اینکه در مجتمع عین‌القضات هر روز از ساعت 5 تا 7 بعدازظهر برای کودکان جشن‌هایی برگزار می‌شود، افزود: شرکت در این برنامه‌ها برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه پنج روز نخست تعطیلات پیک مسافران است و شهرداری برنامه‌های شاد زیادی برای ایام نوروز درنظر گرفته است، ادامه داد: تئاترهای خیابانی از جمله این برنامه‌هاست که در چهار نقطه شهر همدان شامل آرامگاه باباطاهر، مجتمع عین‌القضات، پیاده‌راه بوعلی و پارک مردم برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در ایام عید در مجتمع عین‌القضات نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای فرهنگ‌سازی، در آرامگاه باباطاهر نمایشگاه سوغاتی و صنایع دستی آغاز به‌کار می‌کنند.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.