جزییات علت تاخیر در پرداخت معوقات فرهنگیان از نگاه آموزش و پرورش

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش پیرامون تاخیر در پرداخت معوقات فرهنگیان توضیحاتی ارائه داد.

منصور مجاوری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص علت تاخیر در پرداخت معوقات گروهی از فرهنگیان که قرار بود امروز به طور کامل انجام شود،گفت: شب گذشته چک ها از خزانه نقد شد و امروز از ساعت 10 صبح برای واریز به بانک عامل ارائه شده است.
 
وی ادامه داد: آموزش و پرورش از ساعت 10 صبح تا ظهر کلیه اعتبار موردنیاز را به استان ها انتقال داد و در استان های مختلف براساس هماهنگی هایی موجود فایل پرداختی به بانک ها ارسال شده است.
 
مجاوری عنوان کرد: در برخی استان ها  به دلیل عدم همکاری بانک عملیات واریز به حساب فرهنگیان مشمول انجام نشده است.
 
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه کارهای اداری در استان های متاخر امشب انجام می شود، اظهار کرد: این استان ها موظفند تا قبل از 9 صبح فردا عملیات واریز به حساب فرهنگیان را انجام دهند.
 
وی تصریح کرد: در این نوبت پرداخت معوقات حق التدریس های آزاد و نیروهای قراردادی انجام می شود و سایر موارد همچون معوقات امتحانات،حق التدریس شاغل وانتخابات به بعد از تعطیلات موکول می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۵:۴۶ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
دربهاری که نیکوس جیب سرباز معلمان خالیس .خدایا به حق این ساعات عزیز کسانی که باعث شدن ما شرمنده خانواده بشیم وبا احساسات ما بازی کردن را نبخش وبا آنها مثل کاری که با ما کردن رفتار کن.امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
این وعده ها اونم شب عیدی واقعا شرم آوره ، آخه چرا باید دیر به فکر بیافتید که هم ما رو بدبین کنید هم خودتون رو درگیر ،هر چند فکر نمیکنم این بار هم راست باشه لابد دوباره بگید فردا فردا فردا.....ما رو که جلوی خانواده شرمنده کردید ولی حساب ما باشه یه فردایی هم خواهد آمد آقایون مسئول ....
آخرین اخبار