ناصربخت خبرداد؛

آمار نهایی دومین روز ثبت نام انتخابات شورای شهر/ مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد

رييس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: تاكنون ٣٩٨ نفر در انتخابات شوراى شهر ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد ٣٤١ نفر آقا و ٥٧ نفر خانم بودند.

آمار نهایی دومین روز ثبت نام انتخابات شورای شهر
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ على اصغر ناصربخت رييس ستاد انتخابات شهرستان تهران پس از پايان دومين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراى شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار نهايي ثبت نام كنندگان اين انتخابات گفت: تاكنون ٣٩٨ نفر در انتخابات شوراى شهر  ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد ٣٤١ نفر آقا و ٥٧ نفر خانم بودند.

وى افزود: پيش بينى ما اين است كه تا اخر وقت امروز به اين تعداد اضافه شود و به ٤٥٠ نفر برسد.

ناصر بخت با اشاره به ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی ثبت نام کنندگان، گفت: تا 15 فروردین فرصت برای ارائه این گواهی با اخذ تعهد از ثبت نام کنندگان وجود دارد و افرادی که گواهی عدم سوء پیشینه ندارند و تعهدنامه ارائه می دهند باید تا 15 فروردین گواهی را ارائه کنند در غیر این صورت ثبت نام آنها ملغی تلقی می شود.

معاون سیاسی فرمانداری تصريح كرد: از نامزدها ميخواهيم که نام نویسی را به روز آخر موکول نکنند و از فردا با راه اندازی یک سایت کمکی ،ساعت ثبت نام را برای هر فرد کوتاه تر می کنیم و تلاش می کنیم که سرعت ثبت نام بالاتر رود.

ناصربخت با بيان اينكه نامزدها حتما همه مدارک لازم را به همراه داشته باشند گفت: داوطلبان همه مدارك لازم شامل اصل شناسنامه، کارت ملی ،پایان خدمت، مدرک تحصیلی، استعفانامه، عکس و کپی مدارک را همراه خود داشته باشند تا فرایند نام نویسی به سهولت انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران، گفت: از دیروز کار استعلام از مراجع چهارگانه مورد نظر وزارت اطلاعات را آغاز کردیم و امیدواریم در مهلت 10 روزه قانونی، افرادی که در روز سی ام اسفند نام نویسی کرده اند، در روز دهم فرودین استعلام آنها اخذ شود.

وی در ادامه افزود: در این 2 روز از چهره های شاخص از جمله مدیران اجرایی، شخصیت های سیاسی و آحاد مردم نام نویسی شده است. 

ناصربخت با اشاره تعداد ثبت نام كنندگان در روزهاى اينده گفت: پیش بینی ميشود که در مجموع حدود 2 تا سه هزار نفر در انتخابات این دوره ثبت نام کنند در حالیکه در دوره قبلی شورای شهر حدود 2 هزار نفر نام نویسی کردند.

معاون سیاسی فرمانداری تهران در پايان در مورد تمديد زمان ثبت نام اظهار داشت:مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد اما ممکن است در روز آخر بر تعداد ساعات نام نویسی بیفزائیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار