کرمان؛

حجم بی سابقه بارش ها در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی جاده ها و مه گرفتگی نیز به دلیل بارش باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.

حجم بی سابقه بارش ها در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬مریم سلاجقه گفت: سامانه بارشی جدید روز جمعه از سمت غرب وارد استان کرمان می شود و تا اوایل هفته آینده فعال خواهد بود.
 
وی بیان کرد: این سامانه بارشی به شکل بارش برف در ارتفاعات و تگرگ در مناطق مستعد وارد استان خواهد شد و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده احتمال بارش باران در شهر کرمان وجود دارد.
 
وی گفت: آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست و با توجه به بارش های اخیر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها وجود دارد.
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز (چهارشنبه) نیز بارش ها را بیشتر در مناطق جنوبی استان داریم و برای سایر مناطق بارش ها پراکنده و بیشتر در ارتفاعات رخ خواهد داد.
 
وی افزود: امروز در برخی ساعات وزش باد در مناطق شرقی استان کرمان وجود دارد و تا روز جمعه شرایط ناپایدار جوی در این استان حاکم است.
 
سلاجقه گفت: مسافران نوروزی از تردد در ارتفاعات و حاشیه رودخانه ها و سفرهای غیرضروری در وضعیت ناپایدار جوی خودداری کنند.
 
وی اظهار کرد: شهرهای لاله زار با 2 درجه زیر صفر سردترین و شهداد با 28 درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان کرمان در 24 ساعت گذشته بودند.
 
بارندگی چند روز اخیر در مناطقی از استان کرمان منجر به طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار