واکنش مطبوعات قطری به شکست عنابی ها مقابل ایران

روزنامه‌های قطری با گزارش های انتقادی به شکست تیم ملی فوتبال این کشور مقابل تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،پس از پیروزی شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه مقابل تیم ملی قطر  در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، روزنامه های این کشور به این شکست خانگی واکنش نشان دادند و بیش از هر چیز به انتقاد از فوساتی سرمربی این تیم پرداختند.

روزنامه الوطن با درج تیتر" طبق معمول شکست خوردیم"، به تحلیل این مسابقه پرداخت و نوشت  قطر نمی دانست که پس از فعل و انفعالاتی که در جدول گروه A رخ داد کورسوی امیدی برای راهیابی به جام جهانی به وجود آمده، و می توانست با حمایت هواداران نتیجه خوبی مقابل ایران کسب کند.سرمربی ایران هوشیارتر از فوساتی بود و به شیوه ای بازی کرد که به هدف خود برسد.

قطر فاقد روحیه تیمی بود و اندیشه های فوساتی مقابل کی روش شکست خورد.
روزنامه الرایه نیز در تحلیل های خود  با اشاره به پیروزی چین برابر کره جنوبی و سوریه مقابل ازبکستان که امیدهای قر را زنده کرده بودند،نوشت : عنابی ها امیدهای منطقی خود را از دست دادند و حالا باید به محاسبات متوسل شوند.ما هدیه چین و سوریه را قبول نکردیم.

این روزنامه در تحلیل دیگری به انتقاد از فوساتی پرداخت و نوشت او از شکاف موجود در خط دفاع تیمش غافل بود و به جدی بودن خطرات توپ های ارسالی ایران توجهی نداشت.

روزنامه العرب نیز تیتر زد" رویای جام جهانی بر باد رفت" .این روزنامه در گزارش خود نوشت فرصت عنابی ها برای کسب یکی از سهمیه های صعود به جام جهانی 2018 پس از شکست مقابل ایران از بین رفت.

روزنامه الشرق نیز ترجیح داد به حواشی این مسابقه بپردازد و جنگ لفظی سرمربی دو تیم را بیش از نتیجه مورد توجه قرار داد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار