شهرکرد؛

حضور یک هزار و ۳۰۰ زائر چهارمحالی در راهیان نور عمومی

در هفته اول تعطیلات نوروزی، یک هزار و ۳۰۰ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در قالب راهیان نور عمومی از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن کردند.

حضور یک هزار و ۳۰۰ زائر چهارمحالی در راهیان نور عمومیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اردوهای راهیان نور عمومی از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز شده است و تا ۱۲ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
 
وی افزود: طی یک هفته اول این طرح، یک هزار و ۳۰۰ نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری به صورت خانوادگی و شخصی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور دیدن کردند.

جمشیدی اضافه کرد: بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، اروند، شلمچه، نهر خیّن و معراج الشهدای اهواز و حضور در رزمایش فرهنگی رزمی، بصیرتی ستارگان زمینی از برنامه‌های این اردوی معنوی است.

وی با بیان اینکه در این اردو‌ها هزینه‌ای برای اسکان زائران اخذ نمی‌شود گفت: غذا به قیمت تمام شده در اختیار آنان قرار می‌گیرد. 
 
جمشیدی از علاقمندان به حضور در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور خواست: برای ثبت نام به سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان مراجعه کنند.

ویی ادامه داد: افرادی که تمایل به حضور با وسیله نقلیه شخصی در اردوهای راهیان نور دارند، درباره محل‌های اسکان از پایگاه اینترنتی کوله بار به نشانی chaharmahal.koolebar.ir اطلاع کسب نمایند.
 
بر اساس این گزارش؛ آدرس اسکان زائران سرزمین نور از چهارمحال و بختیاری در استان خوزستان به شرح زیر می‌باشد:
 
۱) اهواز، پادادشهر، بلوار جوادالائمه (ع)، کوی طلاب، مدرسه شیخ انصاری
۲) خرمشهر، جاده اهواز به خرمشهر، بعد از پلیس راه، مجتمع اردوگاهی شهید باکری، اردوگاه شهدای سپاه قمر بنی هاشم (ع)
۳) اهواز، حد فاصل فلکه تپه و چهار شیر، اردوگاه شهید مسعودیان
۴) آبادان، مجتمع شهیده میرزایی
 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.