شجاعی در جمع خبرنگاران:

حزب اعتدال و توسعه اعتقادی به کاندیدای پوششی ندارد

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: حزب اعتدال و توسعه اعتقادی به کاندیدای پوششی ندارد اما تا این لحظه به این نتیجه رسیده ایم که کاندیدای موازی وجود داشته باشد.

حزب اعتدال و توسعه اعتقادی به کاندیدای پوششی ندارد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل شجاعی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخصص من در حوزه اقتصاد و رسانه است و تهیه کنندگی برنامه‌های اقتصادی را بر عهده داشتم.

وی تاکید کرد: سعی کردم در برنامه‌های که تهیه کرده ام اقتصاد را فرهنگ سازی کنم تا مخاطبان به این اصل پی ببرند که با غنی کردن این فرهنگ مشکلات آنان برطرف می‌شود.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه افزود: با افتخار می‌توانم اعلام کنم اعتدال و توسعه در تمامی استان‌ها نمایندگی دارد و امروز علاوه بر کلان شهر تهران شهرستان‌ها و سایر استان‌ها فعال هستند.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش خود را به کار بسته ام که اقتصاد و برنامه‌های مدون جزء لاینفک باشد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: کلان شهر تهران هزینه‌های بسیار زیادی دارد یکی از منابع در آمد فروش تراکم است، اما این کار باید به صورت کارشناسی انجام شود.

شجاعی یاد آورد شد: خدمات هزینه دارد که از محل عوارض باید تامین شود. هزینه‌های شهری به واسطه کسب و کار شهری که همان عوارض است تامین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: فروش اوراق قرضه معمول است و بخشی از هزینه‌ها را تامین می‌کند، شهروندان می‌توانند با سرمایه گذاری خرد از هزینه کرد شهرداری و دولت جلوگیری کند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به سوالی درباره این که آیا اعتدال و توسعه لیستی واحد قرار است ارائه دهد و یا با شورای عالی سیاست گذاری ائتلاف خواهد داشت گفت: منطق اصلی در یک رقابت انتخاباتی این است که با یک لیست واحد حضور داشته باشیم مردم به لیست‌های فرعی اعتنایی نخواهند، چند لیست باعث شکسته شدن آرا می‌شود.

وی درباره آیا حزب اعتدال و توسعه در نظر دارد کاندیدای پوششی و موازی با روحانی را معرفی کند، بیان داشت: قبلا هم اعلام شده که ما به کاندیدای پوششی اعتقادی نداشتیم و تا این لحظه به این نتیجه رسیده ایم که کاندیدای موازی وجود داشته باشد.

شجاعی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: روحانی به حد کافی سخنور است و می‌تواند دفاع لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار