شیراز؛

ارائه خدمات بین راهی به میهمانان نوروزی

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهر در شاهراه مواصلاتی استان های فارس، بوشهر و هرمزگان به میهمانان و زائرین نوروزی خدمات رفاهی ارائه می دهد.

ارائه خدمات بین راهی به میهمانان نوروزی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید باقری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهر گفت: روزانه در محل مسجد المهدی(عج ) و امام علی(ع) این شهرستان افزون بر دو هزار نفر زائر تردد می کنند که در این اماکن مقدس خادمین با برپایی ایستگاه صلواتی چای و دمنوش از زائرین نوروزی پذیرایی می کنند.
 
باقری افزود: در این دو مسجد متبرکه خیمه معرفت دینی در قالب غرفه های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، احکام و پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره، ایثار و شهادت برپا است که در این خیمه ها 4 نفر مبلغ اعزامی پاسخگوی زائرین است.
 
وی ادامه داد: در این مساجد بین راهی نماز ظهر و عصر، مغرب و عشاء همه روزه با حضور زائرین نوروزی و روحانیون اقامه می شود.
 
باقری اظهار داشت: از 29 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه دو مسجد المهدی(عج) و امام علی(ع) میزبان زائرین نوروزی است
 
شهرستان مُهر یکی از شهرستان های استان فارس است که به دلیل موقعیت این شهرستان که  از شمال و شرق به شهرستان لامرد، از غرب با شهرستان جم در استان بوشهر هم مرز بوده و از طرف جنوب و غرب نیز به منطقه عسلویه در استان بوشهر امتداد دارد، که در این راستا همزمان با ایام نوروز در دو مسجد بین راهی این شهرستان به مسافرین و میهمانان نوروزی خدمت رسانی می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.