در شب سوم و پایانی هفته پنجم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه ، پنج مسابقه همزمان در سه گروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در شب سوم و پایانی هفته پنجم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه ، پنج مسابقه همزمان در سه گروه برگزار شد.
 
در گروه سوم، ایرلند شمالی در خانه‌اش 2 بر صفر نروژ را برد. وارد در دقیقه 2 و واشینگتون در دقیقه 33 برای ایرلند شمالی گل زدند. ایرلند شمالی با این پیروزی با 10 امتیاز پشت سر آلمان 15 امتیازی در رده دوم گروه سوم قرار گرفت.

همچنین در بازی‌های گروه پنجم، لهستان در خانه‌اش دو بر یک مونته‌نگرو را شکست داد و رومانی در دیداری خانگی مقابل دانمارک با تساوی بدون گل متوقف شد. در گروه پنجم، لهستان 13 امتیازی بالاتر از مونته‌نگرو و دانمارک با هفت، رومانی و ارمنستان با شش و قزاقستان دو امتیازی در رده اول قرار دارد.

 در دو بازی گروه ششم نیز ، مالت در زمین خودش 3 بر یک مغلوب اسلواکی شد و اسکاتلند در خانه یک بر صفر اسلوونی را شکست داد . در این گروه انگلیس با 13 ، اسلواکی 9، اسلوونی هشت ، اسکاتلند با هفت ، لیتوانی با پنج و مالت بدون امتیاز در رده های اول تا ششم قرار دارند.

  انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار