سمنان؛

آیین معنوی اعتکاف در مساجد شهرستان سمنان

شش مسجد شهر سمنان برای برگزاری آیین عبادی، معنوی اعتکاف ماه رجب در این شهر آماده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت الاسلام ابراهیم قاسم پورمعاون فرهنگی ستاد مردمی اعتکاف سمنان گفت:شش مسجد شهر سمنان برای برگزاری آیین عبادی، معنوی اعتکاف ماه رجب در این شهر آماده می شود.
وی افزود: مساجد جامع و مهدیه ویژه برادران ومساجد المهدی، الزهرا،حضرت ابوالفضل کوشمغان و امام خمینی برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ویژه خواهران در شهر سمنان آماده شده است.
 
حجت الاسلام قاسم پور با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف در دوبخش دانش آموزی وعمومی برگزار می شود تصریح کرد: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در شهر سمنان به صورت اینترنتی بوده وتنها از طریق مراجعه به سایت حوزه علمیه صادقیه سمنان به آدرس www.sem-sadeghiye.ir انجام می شود.
 
وی با اشاره به پیش بینی تهیه بسته فرهنگی برای معتکفین دانش آموز افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، تلاوت قرآن کریم، برگزاری گفتمان دینی، حلقه های معرفت، برپایی نماز جماعت، برپایی جلسات تلاوت قرآن و ادعیه و محافل انس با قرآن در مراسم اعتکاف امسال در مساجد سطح شهر پیش‌بینی شده است.
 
معاون فرهنگی ستاد مردمی اعتکاف سمنان با بیان اینکه هزینه اعتکاف در بخش عمومی 45 هزار تومان و در بخش دانش آموزی 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ثبت نام از معتکفین خواهر و برادر از 23 اسفند سال گذشته آغاز وتا17 فروردین سالجاری ادامه دارد.
 
به گفته وی برگزاری آیین عبادی، معنوی اعتکاف ماه رجب از 22 تا24 فروردین ماه سالجاری در سمنان برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام قاسم پور افزود:علاقمندان با عضویت در کانال ویژه اطلاع رسانی اخبار مراسم اعتکاف سمنان به آدرس telegram.me/etekaf_semnan از آخرین اخبار با اطلاع شوند.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.